مقالات

راهنمای خرید میز جلو مبلی – میز عسلی

  • به نظر شما یک میز جلو مبلی عسلی لوکس و زیبا چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • هر از چند گاهی باید برای خرید میز جلو مبلی اقدام کنیم؟
  • برای خرید بهترین میز جلو مبلی باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشیم؟

برخی از افراد بر این باور هستند که آراستگی و زیبایی مبل‌ها اهمیت بیشتری نسبت به میز جلو مبلی دارد.
در صورتی که باید بگوییم عکس این قضیه ثابت است؛ زیرا زمانی که بر روی مبل می‌نشینید میز مقابل جلوی چشمان شما بوده و به صورت مداوم به آن توجه دارید. با این اوصاف ضمن اینکه باید به آراستگی و زیبایی مبل‌های خود توجه کنید، باید زیبایی و شکیل بودن میز مقابل را نیز در نظر داشته باشید.
ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم نکات مفیدی را در زمینه خرید انواع میز جلو مبلی چوبی، فلزی و… برایتان ارائه بدهیم. اگر از میزهای پذیرایی منزلتان خسته شده‌اید و یا میزهای عسلی‌تان فرسوده و کهنه شده‌اند، به‌هیچ‌عنوان مطالعه این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا برایتان مفید و کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید.

میز جلو مبلی دایره ای جنس چوب راش

میز جلو مبلی دایره ای جنس چوب راش

 

زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن شما به نوع مبل‌ها و از طرفی استایل میز جلو مبلی عسلی بستگی دارد. اگر به فضاهای شیک و فانتزی دقت داشته باشید، متوجه این امر شده و متناسب با دکوراسیون منازل خود بهترین میز عسلی چوبی و یا میز گرد جلو مبلی لوکس را خریداری می‌کنید. ما در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید میز جلو مبلی جدید باید به چه موارد مهمی توجه داشته باشید. با ما همراه باشید.

 

مواردی که برای خرید بهترین میز جلو مبلی عسلی باید بدانید

برای خرید لوکس و لاکچری‌ترین میز جلو مبلی عسلی لازم و ضروری است که به فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید. اگر نسبت به این فاکتورها آشنایی ندارید، هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا ما این موارد مهم را برایتان شرح می‌دهیم. این فاکتورها عبارت‌اند از:

⦁ توجه به شکل میز عسلی
برای خرید میز جلو مبلی عسلی در درجه اول باید به فرم منزل، مبل‌ها و سپس میز عسلی دقت کنید. چنانچه فضای محیط خانه شما کوچک است، بهتر است که از خرید میز گرد جلو مبلی خودداری کنید؛ زیرا این فرم از میزها خانه شما را کوچک‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند و وجه زیبایی در منازل با محیط کوچک ندارد.
اگر مبل‌های شما حالت راحتی شکل داشته و بسیار رسمی نیستند، انواع میز عسلی جلو مبلی بیضی‌شکل برایتان مناسب خواهد بود و از طرفی جلوه ویژه‌ای به منازل شما می‌بخشد‌؛ بنابراین توصیه می‌کنیم توجه به فرم مبل‌ها را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید‌‌.

⦁ توجه به رنگ میز جلو تختی
رنگ میز جلو مبلی عسلی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و باید همواره در کانون توجهات باشد. به‌عنوان‌مثال انواع میزهای عسلی که رنگ‌های روشن دارند، برای منازل کوچک و محیط‌هایی که ابعاد کوچکی دارند، مناسب بوده و از طرفی میزها با رنگ تیره‌تر برای محیط‌های بسیار بزرگ و جادار مناسب هستند. برای خرید میز جلو مبلی چوبی توجه به رنگ را جدی گرفته و هموار خوش‌رنگ‌ترین و شیک‌ترین میز جلو مبلی کلاسیک را برای منازل خود انتخاب کنید.
لازم به ذکر است که رنگ میز جلو مبلی باید با مبل‌ها و سایر لوازم منزل نیز همخوانی داشته باشد. استفاده از رنگ‌های مکمل با سرویس مبل، پرده‌ها و فرش‌ها می‌تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را دوچندان کرده و بر لوکس و مجلل بودن دکوراسیون منازل شما بیفزایند.

همانطور که اشاره کردیم رنگ از فاکتورهای بسیار مهم بوده و میزی که در تصویر مشاهده می‌کنید از رنگ پلی استر درجه یک به منظور رنگ آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است. از طرفی رنگ بلوطی این میز با هر محیطی سازگار است. ابعاد این میز جلو مبلی عسلی100*100*44 بوده و برای محیط‌های کوچک که در مورد قبل اشاره کردیم نیز مناسب است.

میز عسلی جلو مبلی با رنگ خاص و لوکس

میز عسلی جلو مبلی با رنگ خاص و لوکس

⦁ ابعاد استاندارد میز جلو مبلی عسلی
امروزه مشاهده می‌کنیم که انواع میز جلو مبلی و عسلی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و متفاوت موجود بوده و به فروش می‌رسند، اما ما متناسب با منزل خود باید چگونه میز جلو مبلی را خریداری کنیم؟
در مرحله اول لازم است به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع این قبیل از مبل‌ها باید ۵ سانتی‌متر بلندتر از محل نشستن مبل باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از خرید ارتفاع مبل خود را اندازه گرفته و به هنگام خرید به ارتفاع میز جلو مبلی عسلی نهایت دقت را داشته باشید.
پس از ارتفاع ابعاد و اندازه این قبیل از میزهای جلو مبلی اهمیت بسزایی دارد. استانداردترین اندازه میز جلو مبلی حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر برای ارتفاع است و اندازه ابعاد آن نیز باید با ابعاد سرویس مبل همخوانی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال نمی‌توانید میزی بزرگ‌تر از مبل خریداری کنید. از طرفی توصیه می‌کنیم به‌جای خرید چند مدل میز جلو مبلی کوچک یک میز جلو مبلی بزرگ خریداری کنید و برای مبل‌هایی که تک‌نفره و یا دونفره هستند، میز وسط مبل و میز جلو مبلی کوچک‌تر خریداری کنید.

به ابعاد میز عسلی موجود در تصویر با دقت نگاه کنید. ابعاد آن معادل با 48*45*38 سانتی متر بوده و اندازه آن به شدت استاندارد است. برای اطلاع دقیق از ابعاد استاندارد، باید به ابعاد مبل‌ها نیز دقت داشته باشید.

میز عسلی پایه هشتی

میز عسلی پایه هشتی

 

⦁ توجه به جنس میز جلو مبلی عسلی
از دیگر عوامل بسیار مهم که برای خرید میز جلو مبلی عسلی باید آن را در نظر داشته باشید، جنس میز است. امروزه میزهای عسلی باتوجه‌به جنس‌های متفاوت، تنوع بسیار بالایی داشته و می‌توانیم به موارد زیر در این زمینه اشاره کنیم:
⦁ میز جلو مبلی استیل
⦁ میز جلو مبلی چوبی
⦁ میز جلو مبلی شیشه‌ای
⦁ میز جلو مبلی ام دی اف
⦁ میز جلو مبلی سنگی

انتخاب اینکه کدام جنس را برای میز جلو مبلی انتخاب کنید کاملاً سلیقه‌ای بوده و به شخص شما بستگی دارد اما پیشنهاد می‌کنیم که به هنگام خرید به جنس و مدل مبل‌های خود و سایر لوازم موجود در منزل نیز توجه داشته باشید.
به‌عنوان‌مثال طرح و رنگ برخی از مبل‌ها تنها با میز جلو مبلی کلاسیک شیشه‌ای هماهنگ و متناسب بوده و یا با سایر مبل‌های دیگر میز جلو مبلی mdf طرح چوب با رنگ خاص مناسب بوده و باید نهایت دقت را به این فاکتور مهم داشته باشید. ما در ادامه این مقاله برای اینکه بیشتر با انواع و جنس میز جلو مبلی آشنا شوید به بررسی برخی از مهم‌ترین موارد می‌پردازیم.

از آنجایی که میز موجود در تصویر دارای چندین رنگ بوده با هر محیطی سازگار است. این میز دارای ابعاد 120*72*30 بوده و از جنس ام دی اف باکیفیت است که به واسطه رنگ پلی استر درجه یک رنگ آمیزی شده است.

میز جلومبلی 15 تکه مستطیل مدل CT3

میز جلو مبلی 15 تکه مستطیل شکل

معرفی انواع میز جلو مبلی عسلی بر پایه جنس ساخت

موارد زیر از جمله رایج‌ترین مدل‌های انواع میز جلو مبلی عسلی هستند. با مطالعه بخش معرفیِ این قبیل از میزها به‌راحتی می‌توانید انتخاب مناسبی در زمینه خرید میز عسلی شیشه ای و یا چوبی داشته باشید. این مدل از میزهای عسلی عبارت‌اند از:

⦁ میز جلو مبلی و عسلی چوبی

خرید میز جلو مبلی چوبی را برای دکوراسیون و چیدمان‌هایی مدرن با فضاهای بسیار بزرگ توصیه می‌کنیم. این قبیل از میزها در ابعاد و طرح‌های مختلف ساخته شده و اصالت و گرمای خاصی به منازل شما می‌بخشد. ابعاد میزهای چوبی نیز متناسب با مبل‌ها متغیر بوده و می‌توانید آن‌ها را در ابعاد موردنظر خود انتخاب کرده و خریداری کنید.

⦁ میز جلو مبلی ام دی اف

کمتر کسی است که آگاهی چندانی نسبت به جنس باکیفیت ام دی اف نداشته باشد. میزهای جلو مبلی عسلی ام دی اف نیز به‌راحتی با تمامی محیط‌ها ست و هماهنگ می‌شوند. یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌های ممکن برای خرید بهترین مدل میز جلو مبلی گزینه میز جلو مبلی ام دی اف است که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده و رنگ منحصربه‌فرد آن‌ها نیز جلوه ویژه‌ای به منازل شما می‌بخشد.

⦁ میز عسلی شیشه ای

اگر فضای منازل شما کوچک بوده و تمایل دارید که محیط خانه شما لوکس و لاکچری باشد و ذره‌ای مجلل بودن خود را از دست ندهد، توصیه ما برای شما خرید میز جلو مبلی و عسلی شیشه‌ای است که نور را منعکس کرده و فضای اتاق شما را بزرگ‌تر و نورانی‌تر جلوه می‌دهد. اگر به دنبال خرید میز جلو مبلی شیشه‌ای هستید این مورد گزینه شیک و مناسبی بوده و جنس آن نیز از MDF باکیفیت بوده و پایه‌ها نیز از جنس چوب راش گرجستان هستند.

میز جلو مبلی مدل کاردینو

میز جلو مبلی با صفحه شیشه ای

⦁ میز جلو مبلی و عسلی فلزی
به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که میز جلو مبلی استیل و فلزی جزء خاص و مدرن‌ترین نوع سبک میز عسلی هستند. ممکن است افراد زیادی از این سلیقه استقبال نکنند ولی باید بگوییم که زیبایی منحصربه‌فرد این مدل از میزها قابل‌توجه بوده و ضمن اینکه فضای کمی را اشغال می‌کنند، می‌توانند جلوه‌های ویژه‌ای به منازل شما بخشیده و برای طولانی‌مدت دوام داشته باشند.

 

دسته‌بندی انواع میزهای جلو مبلی بر اساس سبک و مدل

اگر بخواهیم میزهای جلو مبلی را از نظر سبک و مدل دسته‌بندی کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

⦁ میز جلو مبلی کلاسیک

اگر علاقه‌مند به سبک‌ها و دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی هستید، استفاده ازاین‌قبیل میز جلو مبلی کلاسیک و چوبی که دارای طرح‌های منبت‌کاری و تزئین شده هستند موردپسند شما خواهد بود. این قبیل از مدل‌های میز جلو مبلی عسلی باتوجه‌به حکاکی و کارهای هنری که به روی آن‌ها صورت‌گرفته است، قیمت نسبتاً بالایی دارند.

⦁ میز جلو مبلی مدرن

اگر سبک دکوراسیون منازل و یا محیط کارهای کاری شما مدرن است، بدون شک از میز جلو مبلی مدرن استقبال خواهید کرد. این قبیل از میزها ظاهری ساده و با خطوط منظم دارند و فضای منازل شما را شیک و فانتزی می‌کنند‌.

 

⦁ میز جلو مبلی چوبی سبک رستیک

جالب است بدانید که این مدل از میزها از متریال چوب ساخته می‌شوند و طراحی آن‌ها در مقایسه با میزهای مدرن و کلاسیک بسیار ساده‌تر بوده و در حین سادگی جلوه ویژه‌ای به منازل شما می‌بخشند. برای ساخت این قبیل از میزها از ترکیب فلز و چوب استفاده می‌شود و معمولاً صفحات میز چوب طبیعی و پایه‌ها فلزی هستند.

⦁ میز جلو مبلی چندطبقه

امروزه استفاده از میز جلو مبلی عسلی چندطبقه نیز به‌شدت رایج بوده و معمولاً در منازلی که فضای کمتری وجود دارد ازاین‌قبیل میزهای کاربردی که طبقات آن‌ها در حالت چرخش هستند استفاده می‌کنند. پایه‌های این میزها از جنس چوب راش سوپر گرجستان بوده و از آنجایی که به صورت طبقه‌ای روی هم قرار می‌گیرند فضای بسیار کمی را اشغال کرده و برای محیط کوچک مناسب هستند.

میز عسلی مدل کاپی

میز عسلی طبقه ای

نکاتی مهم که باید قبل از خرید میز جلو مبلی عسلی بدانید

حال که با انواع و مدل‌های مختلفی از میزهای جلو مبلی عسلی آشنا شده‌اید توصیه می‌کنیم که به نکات زیر به هنگام خرید این قبیل از میزها نهایت دقت را داشته باشید تا بهترین و باکیفیت‌ترین میز عسلی را انتخاب کنید:

⦁ توجه به کاربرد

امروزه میز جلو مبلی جدید و کلاسیک در مدل‌های مختلفی وجود دارند که کاربرد بسیار زیادی دارند‌. قبل از خرید لازم است که با کاربرد این مدل از میزها آشنایی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال میزهای جلو مبلی کلاسیک تنها برای پذیرایی نبوده و از آن‌ها می‌توانید به‌عنوان میز مطالعه و میز دکور نیز استفاده کنید‌.

⦁ توجه به فضای خانه

اگر منازل شما کوچک بوده و فضای کافی ندارد، می‌توانید از میزهایی که به‌صورت کشویی بوده و زیر هم قرار می‌گیرند، استفاده کنید. تا زمانی که از این میزها استفاده نکنید فضای خانه شما اشغال نمی‌شود.

⦁ کشوی میزها

برخی از میز وسط مبلی دارای کشوهایی بوده و از آن‌ها می‌توانید در محیط‌ها و منازل کوچک برای نگهداری لوازم ضروری استفاده کنید.

⦁ میز مناسب برای محیط‌های رسمی

اگر قصد خرید میز برای محیط‌های رسمی و دفاتر اداری را دارید، حتماً از میز جلو مبلی مستطیل شکل خریداری کرده و در دفاتر کاری خود از آن‌ها نهایت بهره را ببرید. به تصویر میز جلو مبلی موجود نگاه کنید. این میز از آنجایی که مستطیل شکل است با هر محیط سازگار بوده و ابعاد آن نیز 120*60*38 سانتی متر بوده و علاوه بر منازل برای محیط کاری نیز مناسب است.

میز جلو مبلی مستطیل ساده پایه گردو مدل CT11

میز جلو مبلی مستطیل شکل

⦁ توجه به جنس و رنگ

به هماهنگی جنس میز جلو مبلی و مبل‌ها و سایر لوازم موجود در منزل نهایت دقت را داشته باشید. طرح و رنگ میزهای جلو مبلی باید با مبل‌ها، پرده‌ها فرش و سایر لوازم موجود در منزل هماهنگی داشته باشند.

⦁ نکته مهم برای افرادی که فرزند کوچک دارند

اگر دارای فرزند کوچکی هستید حتماً میزهای گرد و بیضی‌شکل خریداری کنید؛ زیرا این قبیل از میزها لبه‌های تیز نداشته و برای فرزند شما خطرناک نیستند.

⦁ خانه‌هایی با سبک سنتی

کلیه میزهای جلو مبلی چوبی از چوب‌های تیره، مانند چوب درخت گردو یا ماهون مرمر و فلز ساخته شده‌اند. برای خانه‌هایی که جلوه سنتی دارند این مدل از میزها مناسب‌تر هستند. میز قابل مشاهده با ابعاد 120*120*44 سانتی متر دارای سطح کاملا صاف بوده و به راحتی نیز تمیز می‌شود. در ادامه خواهیم گفت که چرا این ویژگی اهمیت دارد.

میز جلو مبلی مدل رومیک

⦁ نگهداری و نظافت آسان‌تر

برخی از میزها از چرم طبیعی و مصنوعی ساخته شده‌اند. این قبیل از میزهای جلو مبلی کلاسیک با تمامی مدل و دکوراسیون خانه‌ها همخوانی داشته و نگهداری و نظافت آن‌ها به‌شدت آسان است.

 

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع میز جلو مبلی عسلی پرداختیم و برای افرادی که قصد خرید این قبیل از میزهای کلاسیک و مدرن را دارند، درباره انواع و اقسام مدل‌های مختلف میزها گفته و اشاره کردیم که برای خرید باید به چه موارد مهمی دقت داشته باشند. حال با آگاهی کامل می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید بهترین میز عسلی را انتخاب کرده و فضای منزل خود را زیبا و دلچسب کنید.

بازگشت بە لیست