مقالات

راهنمای خرید مبل راحتی

در این مطلب از سایت ای تی مبل ، قصد داریم شما را با انتخاب بهترین راه خرید مبل راحتی آشنا کنیم. بلکه از این راه اندک تجربه ما در این چندین سال فعالیت در زمینه مبلمان را به شما انتقال دهیم.

راهنمای خرید مبل راحتی

 

راهنمایی خرید مبل راحتی | بهترین خرید را داشته باشید

از زمان های قدیم راحتی و آسودگی اشخاص در خانه امر بسیار با اهمیتی بوده است. برای تایید این حرف قادریم تشک های قدیمی یا بالشتک هایی که بزرگان روی آن لم میدادند مثال بزنیم.   این روز ها دیگر افراد کمی از بالشتک و پشتی بهره میبرند. شاید زندگی نسل جدید با گذشته کمی متفاوت است . اما حس راحت طلبی همچنان در وجود انسان وجود دارد.

همین موضوع باعث شده تا مبل راحتی جز اصلی منازل باشد. از آن رو که معمولا مبلمان و محصولات دکوراسیون داخلی کالای تند مصرف نیستند. مبل خانه ها زمان دیرتری عوض می‌شوند. جدای راحتی و زیبایی ، به عمر مفید انها هم توجه شود. چرا که از خرید کالای خود رنجور نشوید. ما در مطلب راهنمایی خرید مبل راحتی مواردی را به شما گوش زد خواهیم کرد تا مثل کار بلد ها باشید. در اصل قادر باشید مبل راحتی منزل خودتان را خریداری کنید.

خرید مبل راحتی ، خرید مبل ، خرید انواع مبل راحتی اصفهان ، فروشگاه ای تی مبل

خرید مبل راحتی

مبلمانی هماهنگ با دکوراسیون منزلتان

پایه کلی طراحی هر منزلی، گزینش سبک آن است. باید اطلاع داشته باشید قرار بر آن است. که مبلمان، فرش ، پرده  خود را در چه سبک و رنگی خریداری کنید. توجه کنید که پس زمینه همه اجزا دکور شما باید یک دست و یکسان باشد . بلکه یک دکوراسیون  خاص را داشته باشید.

برای نمونه زمانی که سبک منزلتان سلطنتی – کلاسیک است، نبایستی مبل هایتان مدرن باشد. اما چنانچه نمیخواهید هنگام تماشای TV روی مبل‌هایتان معذب باشید، باید فضای پذیرایی و نشیمن را تفکیک کنید. همچنین برای هر یک سبک جدایی در نظر داشته تا هم پذیرایی زیبا  و سلطنتی و هم سالن نشیمنی کوچک و راحت خود را داشته باشید.

 

مبل مناسب با ابعاد فضای شما | ای تی مبل

یکی از معیار های اصلی در گزینش مبل، ابعاد و سایز آن است که بایستی با ابعاد منزلتان هماهنگ باشد. اگر خانه شما بزرگ و متراژ بالا است در گزینش و نحوه چیدمان راحت هستید و جای نگرانی نمیباشد. اما اگر کوچک و نقلی است، شایان است از مبلمان راحتی که پشتی کوتاهی دارند بهره ببرید تا منزلتان را گرفته و کوچکتر نکنند . همچنین سقف منزلتان را بلندتر نشان دهند.

اگر احساس می‌کنید مبل راحتی برای دورهمی و مهمانی خیلی sport است. قادرید مبلمان نیمه sport که راحت و در عین حال مجلسی هستند را برگزینید. در شکل کلی سلیقه شما برگزیننده نهایی میباشد. اما خب با مطالب راهنمای خرید مبل راحتی و کمی تغییر آن، خانه ای زیبا و دلنشین داشته باشید.

خرید مبل راحتی ، خرید مبل ، خرید انواع مبل راحتی اصفهان ، فروشگاه ای تی مبل

خرید مبل راحتی

برخورداری از رنگ‌ های مدرن | خرید مبل راحتی

بپذیرید که این طیف رنگی است که به منزل حس گرمی و جذابیت می‌دهند. کما اینکه با گزینش یک رنگ غلط کل خانه بی روح و سرد می‌شود. پس اثر گذاری رنگ‌ها را نادیده نگیرید و بدانید بهره بردن از رنگ خوب، برخی از مشکلات منزلتان را میتواند می‌پوشاند.

به خاطر بسپارید در این امر همیشه نبایست از مد روز اطاعت کرد. چون اغلب کسل کننده میشود و زود از ترند بودن خارج شده. در آن صورت شما می‌مانید و ست‌های گران قیمتی که رو برایتان باقی مانده است . سعی کنید کمی شجاعت به خرج دهید و از طیف رنگی که هیچ فردی در پی ان نیست برگزینید. از رنگ‌های قهوه ای و سفید مشکی که از نمونه رنگ‌های پر استفاده اما تکراری هستند،بپرهیزید.

کتاب

مثال می‌توانید از مبلمان نخودی یا طوسی که با کوسن‌های رنگی مزین شده اند، استفاده کنید. حتی به دنبال طیف رنگی شاد بروید و نهراسید از اینکه طیف های رنگی گوناگون را امتحان کنید. بعلاوه شما می‌توانید از مبل های چند رنگ بهره ببرید. برای نمونه مبل دو و سه نفره سبز روشن و تک نفره‌ ها زرد رنگ باشند. هیچ اشکالی ندارد که فضای شادی را در منزل خود ایجاد کنید. البته بدانید که رنگ‌های باز به افرادی که حیوان خانگی یا بچه کوچک دارند به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند. توجه به این موارد ریز اما مهم راهنمای خرید مبل دلیل ایجاد دکوراسیونی خاص و ویژه می‌شود.

 

مقاومت مناسب مبل

وقتی مهمانی یا دورهمی می‌رویم یا زمانیکه tv می بینید و حتی زمانی که غذا می‌خوریم. بالاترین بهره را از مبل خود می‌کنیم و گاهی مواقع با لذت روی آنها استراحت میکنیم. پس احتیاج است مبل مقاوم خریداری کنید تا در مقابل این رویداد ها مستحکم باشد. معمولا مقاومت مبلمان با سه قسمت از آن مرتبط است : پارچه ، بدنه و فوم نشیمن آنها. ما در راهنمای خرید مبل راحتی مواردی که بایستی به آن توجه کنید را به شما خواهیم گفت تا آسوده خاطر خرید کنید.

کلاف یا بدنه مبلمان

برترین و مستحکم ترین بدنه، چوب است.  اسکلت چوبی علاوه ‌بر زیبایی خاص ، پاک کردن آنها هم خیلی راحت است. عالی ترین و بهترین چوب فعلا، چوب گردو میباشد. که خیلی مسحکم است ، زیبا و در مقایسه با بقیه چوب‌ها ارزانتر است. یک مورد درباره رنگ چوب که بایستی بدانید، این است که هرچقدر چوب پر رنگ ‌تر باشد، کیفیت بیشتری هم دارد. شاید مبل چوبی کمی وزنش بالا باشد و حمل آنها سخت ، اما بخاطر متریال خوب و زیبایی زبادش می‌توان از این مورد چشم پوشاند . البته بدانید در خرید مبل راحتی  هر اندازه از چوب کمتری استفاده بشود راحت تر و بهتر است.

 فوم مبلمان | itmobl

مورد دیگری که در مطلب راهنمای خرید مبل راحتی درباره مقاومت آنها باید بدانید جنس فوم مبلمان است. بخاطر استفاده زیاد از مبلمان راحتی، فوم آن ها باید مرغوب و مقاوم باشد. تا بعد از زمانی غیر قابل استفاده نشود. برای شناخت فوم مبل باییستی زمانی که از روی آن بلند می‌شوید دقت کنید چه زمانی طول می‌کشد تا نشیمن آن به شکل نخست برگردد . هرچقدر این فرایند سریعتر رخ دهد، بهتر است. اهمیت این معیار را بعد از شست‌وشوی مبلمان خواهید فهمید.

خرید مبل راحتی ، خرید مبل ، خرید انواع مبل راحتی اصفهان ، فروشگاه ای تی مبل

خرید مبل راحتی

پارچه مبل

جدای از اسکلت کلی، تمام زیبایی مبل شما به پارچه آن وابسته است . اگر جنس و رنگ خوبی بر نگزینید کل دکوراسیون منزلتان خراب می شود. متریال پارچه مبل به سبک طراحی داخلی نیز وابسته است. که بایستی به آن توجه کنید. بعلاوه موارد گفته شده ساختار و جنس مبلمانتان اهمیت دارد. چرا که بایستی در برابر شستشو و خراش مقاومت داشته و به آسانی پوسیده یا پاره نشود .و بتواند به مدت زیادی عمر کند.

کتاب

برای نمونه اگر شما بچه کوچکی داشته باشید. باید توجه زیادتری به کار ببرید. تا با کمترین حرکت فرزندتان مبل شما آسیب نبیند. یا اگر منزلتان، منزلی پر رفت و آمد و باشد، حتما از مرغوبیت پارچه‌ مبل خود اطمینان پیدا کنید. زیرا بعد از استفاده زیاد ایرادی ایجاد نشود. مبل راحتی معمولا طرح ظریفی نسبت به بقیه مبل ها دارند. پس کمی زیادتر روی این مورد توجه کنید.

 

کلام آخر | راهنمای خرید مبل راحتی

حالا با اگاهی از این موارد طلایی راهنمای خرید مبل راحتی درست همانند یک فرد کاربلد، تفاوت میان مبلمان را می‌دانید. خواهید توانست منزل بی ایراد خود را داشته و لذت آن را ببرید. با گزینش مبل‌های لمه ضمانت می‌دهیم ، حس خوب منزل شما زبان زد آشنایان و دوستانتان بشود. همچنین قادرید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی itmobl خرید مبل راحتی خود را انجام دهید. موارد مفید دیگری در باب چیدمان دکور منزل و بهره گیری از وسایل با کیفیت ارائه خواهیم کرد. پس برای حفظ و داشتن خانه‌ای استاندارد گوش به زنگ ما باشید.!

بازگشت بە لیست